responsywność

Czy Twoja strona potrzebuje wersji mobilnej?

Zastanawiasz się czy Twoja strona potrzebuje wersji mobilnej? Chcesz być bardziej dostępny dla użytkowników i klientów? Postaw na wersję mobilną!

Jeśli tego nie zrobisz możesz wiele stracić. Co najważniejsze klientów, bo w końcu ponad 15 mln Polaków każdego dni korzysta z urządzeń mobilnych. Pomyśl, że chociaż cześć z nich odwiedzi Twoją stronę? Nawet jeśli wydaje Ci się, że klienci nie korzystają z wersji mobilnej wcale nie oznacza, że tak jest. Cześć użytkowników z pewnością przyzwyczaiła się, że Twoja strona nie jest jeszcze dostosowana do ich urządzeń i najzwyczajniej w świecie ją omijają. Strona mobilna ma wiele zalet i z pewnością oferuje więcej możliwości, np. ułatwi komunikację  Twojej firmy, zlokalizowanie biznesu lub też sprawdzenie aktualnych promocji.

Popularność urządzeń mobilnych w Polsce ?

Cyfrowy świat staje się coraz bardziej mobilny. Przestaje mieć zatem znaczenie, gdzie przebywamy i co robimy, bo przez cały czas jesteśmy połączeni ze światem wirtualnym za pomocą internetu. A wszystko to zawdzięczamy niezwykłej mobilnej rewolucji, która zmienia zachowania internautów i konsumentów, wymuszając następnie zmiany w modelach biznesowych. Za sprawą urządzeń mobilnych konsumenci już nie tylko komunikują się między sobą, ale także dokonują zakupów, oglądają filmy i telewizję oraz bawią się.

 Co to jest strona responsywna?

Strona responsywna, czyli inaczej Responsive Web Design to taka, która płynnie dostosowuje się do rozdzielczości ekranu. Oznacza to zatem w  praktyce, że zmieniać mogą się zarówno jej wygląd, nawigacja, a także zawartość. Jedna rzecz będzie jednak zawsze wspólna: adres url. Niezależnie więc od tego, czy oglądamy ją na małym ekranie swojego telefonu czy na dużym ekranie, adres się nie zmienia. Technicznie to zatem ta sama strona, tylko inaczej wyświetlona.

Dlaczego warto zlecić agencji wykonanie wersji responsywnej

Warto mieć stronę responsywną. Można jej wykonanie zlecić specjalnej agencji. Tak czy inaczej jest to dosyć ciekawy wynalazek.

Zalety strony responsywnej to jeden panel CMS do zarządzania treścią, dostosowanie do wielu różnych urządzeń, a także jeden adres url niezależnie od urządzenia, na którym czytamy i jeden kod śledzenia Google Analytics, czyli łatwiejsza analiza danych.

 

Sylwia Haliniak