Pozycja strony internetowej w wyszukiwarce uzależniona jest od wielu czynników. Czy wiesz w jaki sposób możesz podnieść pozycję swojej strony w wyszukiwarce? Sprawdź narzędzia, za pomocą których zweryfikujesz potencjał swojej strony.
Audyt SEO to nic innego jak analiza funkcjonalności i użyteczności strony internetowej. Wykonuje się go w celu wskazania zalet i słabych punktów serwisu internetowego. Raport ten pozwala uzyskać informacje, dzięki którym będziemy mogli zoptymalizować stronę i podnieść jej jakość zarówno w stosunku do klientów jaki i robotów wyszukiwarek. Audyt dostarcza nam także informacji o błędach na stronie, które wpływają na niską pozycję strony w wyszukiwarce lub jej niską użyteczność. Audyt SEO może także dostarczyć danych dot. konkurencyjnych stron www.
Właściciele stron internetowych nie muszą sami przeprowadzać audytu swojej domeny. Wiele firm oferuje pomoc w realizacji tych prac. Jednak wielu klientów nie chce niepotrzebnie wydawać pieniędzy i wykonują audyt samodzielnie. Do tego celu przydatne są dobre narzędzia, takie jak:
Użycie powyższych narzędzi z pewnością pomoże Ci zweryfikować potencjał swojej strony internetowej i wskazać jej ewentualne słabe strony. Jeżeli nie masz czasu na samodzielną analizę wskaźników SEO, skontaktuj się z dobrą agencją interaktywną w twojej okolicy, która wykona audyt SEO za Ciebie.
Paweł Michalski
Używamy cookies